• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om ARS enterprise AB

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 553
Mottagna reaktioner
12 916
Poäng
9 787
Som jag förstått det så svarar han när kfm ringer, men han svarar inte på okända nummer.

Jag tycker bara att det är så sjukt att det inte finns några som helst regler för dom som ansöker om betalningsföreläggande och verkställighet.
Det måste kunna finnas krav även på dessa som ansöker, systemen är på tok för lätta att lura.



Det är Adams personnummer, ring fogden och fråga om hans skuldsaldo, alltid är det kul då fogdarna blir fundersamma om varför folk ringer och kollar upp just honom :)

Naturligtvis kan vi inte lägga ut personnummer här.

Det finns givetvis regler kring ansökan om bf och vs, ganska mycket regler, så där var det nog inte någon sjukdom :)
Nja man bryr sig nog väldigt lite om varför folk frågar om skulder på folk då det är mängder mef sådana samtal varje dag.
 
Senast ändrad:

IceMike81

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 November 2012
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Naturligtvis kan vi inte lägga ut personnummer här.

Det finns givetvis regler kring ansökan om bf och vs, ganska mycket regler, så där var det nog inte någon sjukdom :)
Nja man bryr sig nog väldigt lite om varför folk frågar om skulder på folk då det är mängder mef sådana samtal varje dag.


Det är ju ditt svar på det mesta "de går inte"..

Hade 100 Pers ringt Markus på bolagsverket så ser jag det som större sannolikhet att segor kan bli avregistrerat än att bara jag ringer och tjatar.

Men fortsätt strutsa så ordnar sig allt.
 

putte0021

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Juli 2014
Meddelanden
49
Mottagna reaktioner
11
Poäng
42
idag fick jag mejl att jag ska betala enligt utslaget .. från ars hur ska man ställa sig till de ??
 

putte0021

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 Juli 2014
Meddelanden
49
Mottagna reaktioner
11
Poäng
42
jag tog ett lån 2013 blev utslag 2016 och nu skicka han en påminnelse om att jag har en skuld hos han.. men pratade igår med kf och dom sa att jag inte skulle betala då dom har slutat verkställa hans ansökningar .. och att han troligtvis blir dömd.. så jag ska avvakta och se och kommer även begära skadestånd för det andra lån som jag betalade förra året där räntan vara 480% och uppgick till 123000. på ett lån som var 3000
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp